OCAK-ŞUBAT 2022
 
MİMARLIK
423

 
MİMARLIK'tan


Ev Müzesi

Mimarlık. 423 | January-February 2022

MİMARLIK DÜNYASINDAN

Galataport’tan Yeni AKM’ye “Beyoğlu Kültür Yolu”

Fatin Uran’ın Ardından

“Medeniyetin Hamuru”nu Üreten İzmit SEKA Fabrikası’nın “Kültür Havzası”na Dönüşümü

Tarihsel, Kentsel Değişimde Bir Koruma Mücadelesi Örneği: Validebağ Korusu

Oluşum, Çözülme ve Yeniden İnşa: İki Asırdır Tanımlanamayan Konak Meydanı

İzmir Bu Yaz “tasarım ile” Hareketlendi

Bursa Bey Sarayı’nı Yarında Aramak: Çok Katmanlı Kültürel Miras Alanlarının Geleceğe Aktarılması Tartışmaları

Mimarlıkta Dayanışma ve Değişim, Yeniden Yüz Yüze

17. Venedik Mimarlık Bienali

Venedik Bienali Üzerine Bir Değerlendirme

Basamaklar ve Dört Oda: Bienalin Yaşanmış Geçmişten ve Düşlenmiş Gelecekten Hikayeleri

Sunuş

Mekânsal Belleğin Kurulma Pratikleri İçin Bir Okuma Önerisi

Mekânın Belleği, Belleğin Mekânı: Mekân İşgalcileri Olarak Müzeler

Bellek, Kolektif Bellek ve Koruma

Kısa Süreliğine W. G. Sebald’ı Hatırlamak: Satürn’ün Halkaları: İngiltere’de Bir Hac Yolculuğu’nda Kısa Süreli Hafızanın Kartografyasından Fragmanlar

Müşterekleşme Mekânları

Antakya Köprübaşı Kent Meydanı ve Yakın Çevresi Kentsel Tasarım Proje Yarışması

Bellek Yitimi: Sedad Hakkı Eldem’in İkonik Ofis Binası, Fındıklı Akbank Genel Müdürlüğü

Zamansız Bir Arketip: Lucien Arkas Sanat Galerisi

Bir Uzlaşma Becerisi Olarak Mimarlık: Süper Enerji Ofisi

Kent ve Deniz Arasında Dinamik Bir Arayüz: Antalya Konyaaltı Sahili Mimari ve Kıyı Düzenleme Projesi

YAYINLAR

Belirsizlikten Üretilen Mekânlar


KÜNYE
KÜNYE